Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Istoricul Jocului Counter-strike

In jos 
AutorMesaj
daniel
Administrator
Administrator
daniel


Harta Preferata? : de_inferno
Arma Preferata? : ak47
Mesaje : 1455
Fraguri : 9474
Reputatie : 61
Data nasterii : 28/06/1992
Data de inscriere : 17/12/2009
Varsta : 32
Localizare : pe luna
Joburi/Distractii : multe
Stare de spirit : bunicica

Istoricul Jocului Counter-strike Empty
MesajSubiect: Istoricul Jocului Counter-strike   Istoricul Jocului Counter-strike Icon_minitimeDum Feb 07, 2010 12:58 am

Scurt istoric al jocului
Counter-Strike


Probabil unul din cele mai populare
jocuri din lume, Counter-Stirke a aparut pe 18 Iunie 1999 ca o
modificare (MOD) a Half Life (produs de Valve Software). Counter-Strike
(CS) este un first-person shooter tactic aparut dintr-un mod Half-Life
realizat de Minh "Gooseman" Le si Jess "Cliffe" Cliffe . Jocul a fost
dezvoltat intr-o serie de variante de la lansarea originala, ce contine
in prezent: Counter-Strike:Condition Zero, Counter-Strike:Source si
Counter-Strike pentru Xbox.

Istoricul Jocului Counter-strike Counter-strike1 Jocul
pune in lupta o echipa de teroristi (T) si alta de trupe speciale ale
politiei (CT) intr-o serie de runde. Fiecare runda e castigata fie prin
indeplinirea obiectivului misiunii sau prin neutralizarea echipei
adverse. Ultima incarnare a jocului, Counter-Strike:Source, e bazat pe
motorul sursa (Source engine) dezvoltat pentru Half-Life. Semne ale
influentei majore pe care Counter-Strike o exercita pot fi vazute in
aparitia unor mod-uri pentru jocuri ca Quake III Arena, Unreal
Turnament, si alte shootere individuale ca Global Operations, America's
Army, Call of Duty, True Combat Elite si multe altele .

Din luna mai a anului 2006 si pana in ziua de astazi, Counter-Strike
este cel mai jucat first-person shooter din lume. In 2002 erau peste
30,000 de servere populate pe internet pentru Counter-Strike (locul 2
l-a ocupat Unreal Tournament cu aproximativ 9.800 de servere). In 2004
statisticiile GameSpy aratau ca peste 85,000 de utilizatori jucau
Counter-Strike simultan, si in 2006, Steam arata cu regularitate ca
200,000 de utilizatori joaca Counter-Strike (mai sunt
incluse:Counter-Strike:Source si Counter-Strike:Condition Zero) in
acelasi timp.

Potrivit statisticilor adunate de platforma Steam de la Valve acesti
utilizatori contribuie colectiv la adunarea a 6.177 milioane de minute
pe luna, din 5 februarie 2007, solidificandusi pozitia ca cel mai
popular online first-person shooter. Initial Counter-Strike era jucat
online cu ajutorul serviciului WON, care a fost inchis in 2004, fortand
utilizatorii sa schimbe pe Steam (la care unii utilizatori au raspuns
realizand propria retea WON numita WON2).

Game Play



Counter-Strike este un first-person
shooter in care jucatorii se alatura fie teroristilor (T), fie echipelor
speciale ale politiei (CT). Fiecare echipa incearca sa indeplineasca
obiectivele misiunii sau sa elimine echipa opusa. Fiecare runda incepe
cu cele 2 echipe aparand simultan fiecare in bazele lor aflate de obicei
la capetele opuse ale hartii. Jucatorul poate sa aleaga intre 8
caractere diferite (cate 4 pentru fiecare echipa.
Counter-Strike:Condition Zero a mai adaugat cate un caracter fiecarei
echipe). Fiecare jucator porneste, in general cu $800 (desi suma poate
si editata de un administrator), 2 incarcatoare de munitie, un cutit, si
un pistol: un Heckler & Koch USP .45 pentru CT si un GLOCK 18c
pentru T.
Istoricul Jocului Counter-strike Counter-strike2
Jucatorilor li se da un ragaz inaintea
inceperii fiecarei runde (cunoscut sub numele de "freeze time") pentru a
se pregati si a cumpara echipament. Se pot intoarce in zona de
cumparare (baza) intr-un anumit interval de timp pentru a cumpara
ecipament nou (90 de secunde default). Odata ce runda s-a terminat
jucatorii supravietuitori tin echipamentele cumparate la inceputul
rundei pentru a le folosi in runda urmatoare. Jucatorii ucisi incep
runda cu echipamentul de baza (default).

Bonusuri in $ sunt repartizate pentru castigarea unei runde, pierderea
ei, uciderea unui inamic, salvarea unui ostatic sau plantarea bombei.
Tabela de scor arata scorul echipelor si statisticile pentru fiecare
jucator: nume, scor(kills), deaths, si ping-ul (sau LAG-ul in
milisecunde). Tabela de scor indica deasemenea si daca un jucator este
mort sau viu, daca poarta bomba sau este VIP-ul (pe hartiile AS).
Informatiile despre jucatorii aflati in echipa opusa sunt restrictionate
pana cand jucatorul este mort(dead), pentru ca aceste informatii sunt
importante. Jucatorii ucisi devin "fantome" pentru restul rundei. Ei nu
pot sa-si schimbe numele pana cand nu sunt readusi la viata (spawn),
chat-text-ul nu poate fi trimis sau receptionat de jucatorii care sunt
inca in viata, iar voice-chat-ul poate fi doar receptionat de la
jucatorii in viata si nu trimis lor (asta daca nu cumva cvar-ul
sv_altalk este setat pe 1). Multe din noile harti FY (fun yard) permit
jucatorilor morti sa comunice cu cei ce sunt in viata. "Fantomele" pot
urmarii restul rundei din perspective diferite selectabil, desi
majoritatea serverelor opresc unele perspective pentru a prevenii ca
jucatorii morti sa dezvaluie informatii celor inca in viata prin
intermediul unor programe media alternative (TeamSpeak sau Ventrilo).
Aceasta tehnica, cunoscuta sub numele de "ghosting" este considerata
cheat in majoritatea shooterelor tactice.

Realism



Counter-Strike este menit a fi mai
realistic decat shooterele first-person futuristice ca si Quake III
Arena si Unreal Tournament, dar e construit in asa fel incat sa mentina
rapiditatea actiunii (pierzand claritatea detaliului). Pentru a ucide un
jucator sunt relativ necesare putine lovituri, insa loviturile (damage)
nu au impact permanent asupra abilitatii de a fugii si a efectua
salturi, permitand unui jucator cu doar cateva lovituri ramase sa
continue lupta la fel de bine ca oricare jucator. Miscarea si viteza de
sprint sunt momentan restrictionate pentru aproximativ o secunda in urma
incasarii unor lovituri.

Cultura Counter-Strike



Istoricul Jocului Counter-strike Counter-strike-condition-zero-2Counter-Strike este
popular din cauza culturii ce il inconjoara, care include tot, de la
jucatori profesionisti si ligi de CS, pana la cheating excesiv si
comportamente de tot felul. Unele echipe profesioniste de Counter-Strike
numite "clanuri" castiga bani frumosi pentru a se juca CS, exemplele
cele mai concludente fiin : SK Gaming, Team 3D, fanatic.






Mostenirea CS



Counter-Strike ramane extrem de popular
pana in zilele noastre. In prezent sunt ligi online profesioniste ce
sustin Counter-Strike cum ar fi Cyberathlete Amateur League (CAL) si
CyberEvolution, o liga de genul "pay-to-play". Diferite concursuri pe
LAN sunt tinute in America si Europa, cele mai mari fiind Cyberathlete
Professional League (CPL), Electronic Sports World Cup (ESWC), World
e-Sports Games (WEG),si World Cyber Games (WCG). Aceste campionate sunt
televizate, comentate si analizate. In Romania, cel mai cunoscut concurs
de acest gen este Campionatul National de Counter-Strike (PGL).
Sus In jos
http://www.mili-texas.com
 
Istoricul Jocului Counter-strike
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Avatare Counter-Strike
» Counter-Strike 1.6 Special ques by nos
» Counter-strike 1.6 Carbon v3
» Ce Counter-Strike imi trebuie?
» Poezie Counter Strike

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: Ne-am mutat pe www.csdeagle.net :: Discutii libere despre Cs-
Mergi direct la:  
creează un forum | ©phpBB | Forum gratuit de suport | Semnaleaza un abuz | Discuții recente